让我一个人静静地萌一下all伏

就是任性!哪怕粮少我也很挑!不喜欢的绝对不放!
……unless it serves the purpose of increasing diversity...😎
For Voldemort and Valour!
仔细想了想,只有一种文是永远不会出现在我的推文里的,那就是语言烂到我这个外国人都无法忍受的文,标点符号乱打基本上是无法忍受的。嗯。或者中文小白文。
就是那种小白文啦!

【Canonlit N】Riddle相关

今天终于闲下来一点,想写点文,写书信,就去翻了写《GGAD通信集》太太的博客,然后发现几篇写tom的同人,有几篇我挺喜欢的!

我懒得写太详细了,预警每篇文章应该都还是有的……

【一篇穆迪和汤姆的未完结小故事】A Lexicon of Serpents

"Of course I know he plans to be an Auror--everybody knows. He wants to walk up to evil, stare it in the face, and beat it into submission. But he will never defeat me."

   [ Tom Riddle and Alastor Moody do the Gryff/Slyth thing; unfinished WIP ]

我之前在别的地方看到过,不知道是TA写的!哈哈!当时挺喜欢的,因为里面写了好多魁地奇的玩意儿~

【汤姆和福吉的小插曲】Lime

"People become prefects here because they're ruthless, or blue-blooded, or have simply mastered the subtle art of making people both love and fear you, which is something Cornelius has never gotten the hang of."

   [ Tom provides counsel in a most Slytherin manner ]

我很喜欢!

福吉向里德尔寻求成为级长的建议。

【十岁的汤姆,疯男孩】Slither

"When you talk to snakes, everything comes in long stripes, and everybody stares at you as the little scaly garter winds around your wrist and flicks its tongue and murmurs about how blades of grass go this way and that..."

啊,这个,简直了。

【汤姆毕业旅行的插曲】So Sayeth Death

"The priest could not rid himself of the fear that the boy was going to kill himself."

   [ an ordeal in the lost years of the Dark Lord ]

“农夫与蛇”的故事~


文笔很好,小短篇吃吃也挺不错的!

评论

热度(18)

  1. 共3人收藏了此文字
只展示最近三个月数据